Trevlig dag :)

Har haft fullt upp sen jag slutade jobbet i förmiddags. Började
med att städa lite hemma, blev mest golv-städning ;) Sen så åkte
jag och Rosie hem till Sally en stund. Vi satt ute i hennes trädgård och
hade det mysigt och massa skratt blev det också haha. Vi tre tillsammans
blir helt knasiga och hittar på allt skumt man kan tänka sig t.ex Sandra satt
och sjöng med stängd mun, typ som en blåsfisk eller hur man nu ska förklara
haha hon är nog kung på det :P garvar så fort jag tänker på det haha.
Ja och sen när vi hade varit där ett tag så åkte jag och Rosie in till stan igen,
Rosie skulle träffa gubben sin och jag träffade Linda. Vi åkte hem till mig och
mulade i oss lite chips, popcorn, ostbågar + dipp såklart ;) Vi bänkade oss sen
i soffan för att kolla på när Jonas och Robert skulle montera upp vår nya grill.
Den blev tillslut ihop satt och de invigde grillen med att grilla lite hamburgare,
o jäklar va gott det var! :) nu blir det bara grillat i fortsättningen hehe.
Ja och jag skjutsade hem Linda för en liten stund sen och nu tänker jag
gå och lägga mig, ska ju ändå upp 5:30 så det är väl dags nu... eller det var det
väl för några timmar sen :P


Godnatt och sov så gott!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0