Tråkigt :(

Att det skulle bli sånt här dåligt väder :/ fast det är väl
tur att det fortfarande är varmt, kanske lite föör varmt?
Snart har jag min semester :D veckorna går så otroligt fort,
ska bli riktigt underbart med 4 veckors ledighet.. då ska jag flänga
runt lite överallt hehe. Åker först till skåne, sen tar jag mig en sväng
upp till mormor och är där ett bra tag. Sen ska väl jag, älsklingen + två
kompisar till förmodligen åka till gotland :) vet inte än om vi ska åka med
husvagn eller hyra en stuga. kanske dags att kolla upp det annars är väl
alla stugor uppbokade, om de nu inte redan är det. Ja, men det löser sig
nog så nu håller jag tummarna att det fina vädret kommer v.30 ;)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack så jätte mkt! :)

2009-07-05 @ 01:05:40
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0