Tjohoo =)

Tänkte slänga in ett kort inlägg innan älsklingen
kommer hem får då ska vi ut o leka med hundarna :)
Har precis kommit hem ifrån mina föräldrar, jag har varit
där hela eftermiddagen/kvällen. En släkting + barn kom till örebro idag
för att hälsa på så dom sover över hos mina föräldrar och då tänkte jag
passa på att träffa dom lite =) Så vi har ätit en massa gott och så blev
det lite vin till det :D gottit hehe. Vi har suttit ute på altanen hela tiden,
så skönt att det blev rätt så fint väder idag. Imorgon ska jag jobba sista
arbetspasset för denna vecka så jag blir ledig tors-söndag, och då åker
jag och mamma upp till mormor o moster för en liten mini semester ;)
Just det, jag och pappa tapetserade i hallen hemma hos mig igår, jag
tapeteserade och pappa var med och kolla så jag gjorde rätt :) det är ju
svin kul att tapetsera nu när man har lärt sig :D och riktigt nöjd vart jag
över resultatet.. weeiii high five för mig :P

Ne nu kommer babe så det är dags att dra... ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0