I bilen...

På väg hem till Örebro igen :/ känns som att de här
dagarna här nere i skåne gick alldeles för fort men så
är det väl alltid när man har kul. Igår var vi på helsingborgs
festivalen och det var hur kul som helst! Synd att jag inte
kan hänga med dom dit ikväll igen, men jag ska ju ändå
på Linda´s 25-årsfest ikväll och det kommer nog bli jätte
skoj =) kul att få träffa tjejerna igen, saknar ju er hehe.
Ja annars blir det väl lugnt fram tills på måndag då jag,
älsklingen + några kompisar drar iväg på husvagns-semester
på gotland :D kommer bli en underbar vecka känner ja på mig.
Jaha, ska nog ta mig en tupp-lur nu så går tiden mkt fortare,
vi har 5timmar kvar tills vi e framme :(



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du har gumman Puss på dig!

2009-07-26 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0