Heeeej :D

Har tänkt att skriva ett inlägg flera gånger idag men det
har kommit nåt imellan hela tiden så det har inte blivit av :P
Efter att jag hade slutat jobba så åkte jag hem och tvättade
en massa. La mig sen i ett varmt och skönt bad ;) Finns inget
bättre än att koppla av i badkaret. Sen på eftermiddagen så fick
jag fin besök utav Rosie ;) vi har fikat och babblat & haft skoj som vanligt.
Hon åkte precis hem, stackarn ska upp o jobba imorgon... själv så har jag
sovmorgon :D härligt! Imorgon så ska jag, älsklingen, pappa, bror o hans
tjej göra nåt skoj. Tror att vi ska spela lite äventyrs golf och sen gå och
käka lite god mat :D yammi kommer nog bli trevligt. Sen på kvällen så ska
väl jag och Rosie dra till frimis tror jag :) det är ju kändis-jakten där o så
kommer det några som ska spela där också så det kommer nog bli skoj.
Ne nu ska jag tala lite med mor min på msn och sen ska jag nog glo på en film ;)


Michael jackson dance tribute:

http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM  - Jävligt grymt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0