Go kväll allihopa...

Jag sitter här i soffan och är fortfarande så mätt så
att jag håller på att spy :/ Jag, mamma och Josse var ner
på stan förut och satte oss på ett uteställe och käkade mat.
Jag tog pasta, kyckligfilé med pesto :) var AS gott! Sen så åkte
vi hem och vi har tittat lite på tv, är så trött just nu så jag skulle
lätt kunna gå och lägga mig redan nu men jag ska väl snart ta
mig en kopp kaffe så att jag kan vara vaken liiite till iallafall :P
Imorgon är det släkt-träff :D ska bli riktigt roligt att få träffa
allihopa. Då kommer vi att träffas nere vid havet, alla tar med sig
stolar, bord + mat så sitter vi där hela kvällen och bara har det
trevligt ;) Ska iväg till systemet imorgon och handla mig nåt gott ;)


Ne nu ska jag vara lite social här, vi får höras imorgon!! Puss o hej

O du Rosie, det går inte att kommentera på din sida så ta bort
det där jävla meddelandet man måste skriva hehe

Kommentarer
Postat av: Bee

du verkar ha de trevligt där nere =))

tråkigt att du inte hinner komma förbi här oxå en sväng men men jag kommer juh hem den 11 tillsammans med martina ps jag har fått reda på lite om möhippan haha ringer o berättar sen =)) pusss puss

2009-07-21 @ 17:56:30
URL: http://beeparsa.blogg.se/
Postat av: Rosie

VAhhh? vadå för meddelande? lovar har inte pillat på något, ahahha puss

2009-07-22 @ 00:52:59
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0