Fullt upp...

Så därför blir det tyvärr inga inlägg så ofta. Äntligen så kan jag
börja pusta ut nu när vi är av med den gamla lägenheten :) Det
är fan jobbigare att flytt-städa än vad jag trodde :/ jag, Rosie och
mamsen höll på som galningar och vi städade och fixade långt in
på natten haha snacka om att vi var döda sen när vi var klara. Så
snällt att man kan få så mkt hjälp ;) tack så mkt Rosie!!
Sen har vi även fått hjälp av andra kompisar under hela veckan då
vi höll på här i nya lägenheten, det är väldigt uppskattat! Så nu är det
mesta klart, bara lite små fix kvar såsom tapeter o lite grejer som ska
upp på väggarna så fort vi har bestämt oss för hur vi vill ha det hehe.
Ska ta lite bilder här hemma så fort jag får tid + ork så får ni se hur
det ser ut i nya lyan.

Igår så fick Hera åka in till veterinären, stackarn har blivit sjuk :/
Hon har dragit på sig en bakterie ifrån vattnet som hon badade i
när Jonas tog med henne för att hon skulle få simma lite. Så nu ska
hon inte få bada där nåt mer, vill inte att hon ska bli sjuk igen :(
Hon äter nu medicin 4ggr/dag och så får hon även antibiotika men
hon har redan blivit någorlunda bättre så det är skönt att det äntligen
är på rätt väg :)

Nehe, om man ska ta och lägga sig kanske. ska upp och jobba imorgon
så vi får se vad som händer under dagen ;) Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0