Fredag...

Och min förkylning har blivit lite bättre :) så typiskt
att man ska bli sjuk på semestern. Idag har jag inte gjort
så mkt, tog mig en låång dusch o sen har jag mestadels
suttit vid datorn. Ikväll ska vi till helsingborgs festivalen :D
Jag tar tåget själv upp till helsingborg och så träffar jag min
kusin där för hon jobbar där o slutar 18.00 så det blir ju bra.
Så snart ska jag, mamma o pappa åka ner en sväng på stan
och handla lite o sen är det väl dags för mig att göra mig klar.
Och imorgon bitti åker vi hem igen, så pappa kommer o hämtar
mig i helsingborg tidigt imorgon. Sen så börjar Lindas 25-årsfest
imorgon kl 18, ska bli huur kul som helst!! hoppas att Linda kommer
bli nöjd med festen, vi ska röja som bara den ;)


 Ne, ska tugga lite chips nu.. hare braj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0