Oops :P

Har visst glömt bort att hålla det här med uppdateringen som jag
nu skulle förbättra mig med :P men är man en sån upptagen kvinna
som jag så händer det så lätt, är ju ute o ränner så jag får ju aldrig tid
till att sitta vid datorn... berättar lite om min dag:

Idag har jag varit på stan med min bror och letat presenter ännu en gång.
Den människan har ju sååå svårt att kunna bestämma sig för vad han ska ha.
Men vi hittade allt tillslut så det blev nog bra :)
Sen efter det så åkte jag vidare hem till Linda, lekte lite med Bastian och
fikade en stund. Sen var det dax att åka hem till hundarna igen. Och då
passade jag även på att damsuga och plocka undan lite här hemma.
Efter en stund så kom min kära natt-partner Rosie hit, vi åt en massa godis
och chips samtidigt som vi pratade om allt och ingenting ;) som vanligt med
andra ord hehe. Nu sitter jag här och väntar på att min kära man snart ska komma
hem så att vi kan gå o lägga oss, jag ska upp vid 9 imorgon och tvätta så då är
det dags för skönhetsömnen snart :D
Imorgon ska vi tjejer dra på bio. Jag och Rosie har kollat vad det finns för filmer
att se. Men fan vilket problem vi kommer ha! För det första: jag vill gärna se
Twilight  MEN den går bara kl 18:15 och vi vill gå på en senare bio så det blir
inte den filmen. För det andra: vi kollade upp när nya wallander filmen skulle gå,
den börjar 21:15.. a men det var ju bra tänkte vi MEN nej då.. då fanns det
ju självklart bara 5 platser kvar och vi blir 6st :( För det tredje: Vi kollade även upp
filmen " the day the earth stood still" och visst där fanns det 7 platser kvar MEN dom
var så utspridda så vi skulle få sitta var för sig :/ jävla otur säger ja bara! Men jag ska
kolla imorgon igen för om vi har tur så kan ju någon av dom som har bokat ångrat
sig *håller tummen*  ne nu ska jag sluta snacka skit och gå o lägga mig istället..
Sov så gott allihopa! Pusss o Kraaam

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni får det kul ikväll och hittar en film som ni alla vill se! :)

2009-01-10 @ 10:21:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

twilight e skit braa konstigt att den inte går senare än kl 18? de e juh ändå typ halv skräckfilm den ska visas sent...the day the earth stood still är intevärd o se på bio den e okey...varför kollar ni inte på the spirit? de e typ som sin city skit bra =))de e massa bra skådisar

2009-01-10 @ 17:14:25
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0