Hey där....

Jahapp då var denna helg över, känns som att det är lördag idag hehe.
Jag har faktist inte gjort så mkt den här helgen, har jobbat o tagit det lugnt.
Imorgon ska jag upp på stan en sväng med brosan och kolla runt lite, han
skulle leta efter nån present och vill väl ha med mig som smakråd :P hehe.
idag har jag bestämt mig för att sova "tidigt" så jag ska snart ut med
hundarna och sen hoppa i säng. Även om jag inte känner mig trött så tror jag
att min kropp skulle behöva mer än 4timmars sömn nångång.
Nehe, ska väl gå ut nu i denna förbannade kyla :/ det är vid såna
här tillfällen man önskar att man inte hade hund hehe.... vill verkligen
inte ut :( kommer frysa ihjäl...bläääää

Jaja men sov så gott så hörs vi imorgon igen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0