FEST ikväll med tjejerna :)

Skulle ju uppdatera lite igår kväll men jag var aldeles slut när
tjejerna hade åkt hem. Jag hade besök av Linda, Rosie och Sandra.
Vi fikade som vanligt :P och ja o Sally färgade håret så ikväll är vi
fräsha :) Sen när dom hade åkt hem så plockade jag undan en massa
skit här hemma, tror att jag gick o la mig typ 4 eller nåt. Jonas har
jour på sitt jobb idag så han fick kliva upp halv 8 stackarn :/ Men nu
ligger han o sussar så gulligt i sängen <3
Nu på förmiddagen har jag damsugit, torka golven, lagt ut nya
mattan i tv-rummet och satt på alla soff överdrag som jag tvättade
igår så nu är det fin fint här hemma :D Ska gå o locka håret nu så jag har
det färdigt tills ikväll.. kommer bli såååå skoooj är verkligen på hugget haha.
Kanske hinner uppdatera med en "kvällens outfit" innan jag drar annars
hörs vi imorgon! Puss o Kraaam syns på stan :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Uppdatering med bilder, tack! ;)

2009-01-25 @ 22:01:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sofie

Uppdatering tack hehe =)

2009-01-26 @ 12:29:24
Postat av: Anonym

Tjo!

Jo då de går framåt, har ja inte blivit förkyld ännu en gång, denna gång har en på hemmet smittat mig tror ja.

hur är de sj?

De kommer bilder bara jag har städat upp så de ser nogorlunda ut.. de är en sådan röra för tillfället.. d ehar nyss gjort klart köket coch imorgon kommer dom och ska göra om badrummet :P

så bilder komme snart

Puss å kram

2009-01-26 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0