En mycket trevlig kväll ;)

Ikväll så var jag och tjejerna som sagt på bio. Det blev jag, Linda,
Sandra och Rosie som kom iväg. När vi kom til filmstaden så var
det PACKAT med folk, man kan tro att hela örebro´s befolkning
var där :P haha. Alla filmer som vi helst ville se var fullbokade så
vi valde att se "the day the earth stood still". Den var faktist bra, var lite
tveksam först eftersom jag inte gillar sci-fi filmer så mycket. Innan vi drog
iväg till bio´n så kom tjejerna hit på en snabb-fika =) och när filmen var slut
så åkte vi tillbaka hem till mig. Vi glodde på massa roliga klipp på youtube
och sen läste jag en massa roliga skämt, haha jäklar vad vi garvade :D
Kort och gott, denna kväll har varit hur rolig som helst! tack tjejer ;)
Får hoppas på att både Nina och Sofie kan hänga på nästa gång så
hela ligan är samlad hehe. Nu ska jag gå och lägga mig..får se vad
som händer imorgon...ska nog storstäda med gubben tror ja :P roligt va?
haha men det är behövligt. Vi tog bilder på oss innan bio´n som jag
lägger upp imorgon, orkar inte fixa med det nu ;)

GODNATT! <3


Kommentarer
Postat av: Nina

haha aa faktiskt :P

Tiden går asfort! Hänger inte med!

2009-01-11 @ 14:05:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

=O bara nina o sofie?? jag dåå?? hela ligan e inte samlad om jag inte e med..du sårar mej petra...nu får du gottgöra mej...jalla ni får fira rosies födelsedag här hos mej =D alla ska komma hihi

2009-01-11 @ 15:04:55
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0