Utmaning!

Kopiera frågorna och besvara dom och sen utmana andra.

Jag blev utmanad av ninac.blogg.se

1) Vem tycker du ska ligga etta på metrobloggen? Bra fråga, har ingen aning hehe

2) En hemlighet som du har?  Ja precis, det är en hemlighet ;)

3) Tre saker du skulle köpa om du hade råd? Mitt drömhus, en fin fin bil =) o ett hus utomlands

4) Önskar dig? Ett härligt och underbart liv =)

5) Jobbar du med det du vill? Ja, jag har alltid viljat jobba med människor
på något sätt och det är väl det jag gör idag =)

6) Ville bli som liten? Ojj, ja det va väl polis, frisör, sjuksköterska, barnmorska o mycket mer haha

7) Fobier? dockor och höjder

8) Dåliga sidor? hmm, morgontrött kanske? :P

9) Positiva sidor? Ja, jag har väl bara positiva sidor :P ne men mestadels
så tror jag faktist det, självsäker som jag är :P



Jag utmanar alla som vill, orkar inte nämna några speciella hehe... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0