Tjohej!

Redan onsdag idag! Känns som att det är typ måndag :P
Imorgon är sista arbetsdagen och sen går jag på lite ledighet under
helgen. Då ska jag, mamma, min bror + hans tjej (Hanna) åka till mormor
i dalarna =) ska bli riktigt skoj! Får hoppas på att det inte är så kallt där nu
haha, en dag när ja pratade med mormor i veckan så hade dom -36 :/ snacka
om överdrivet kallt burrrr. Men mer tycker jag synd om de som bor i Antarktis
där kunde de ha ner emot -90 , men det kan väl bara bo djur där? fan ingen människa
kan väl klara att leva så kallt?! läste det på mjölk paketet heheh.  Jaha, nu ska vi ut
med hundarna en sväng till sen blir det matlagning så vi får nåt i magen innan vi
drar iväg till våra jobb =) Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha de så kul hos din mormor i helgen! :)

Puss!

2009-02-20 @ 15:08:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0