Snart sovdags.

Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag går o lägger mig :)
Kom hem från jobbet för en stund sen, ska snart ut med vovvarna
och sen blir det sängen som gäller, jobbar dag-tur imorgon så jag
ska tvinga mig själv till att somna ganska tidigt för en gångskull
fast jag är pigg hehe. Annars har det inte hänt så mkt mer idag,
får se om jag hittar på nåt skojsigare imorgon när jag är ledig hela
eftermiddagen/kvällen :) alltid blir det nog nåt :P haha.
Just det, på fredag så sticker jag, Jonas, Sofie & Kimmo iväg på
en kryssning :D jiihooo va skoj vi ska ha! Ska fira min födelsedag och
även att Sofie tog körkortet idag.. haha det blir mycket att skåla för :P
Ne, ska faktist inte bli som jag blev sist vi skulle gå ut :/ ska "försöka"
att inte festa allt för hårt hehe. Men kul kommer det nog bli :D längtar!
Ne, nu ska jag gå o göra mig redo för att sova.

Sov så gott allihopa! Pyss


Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Hoppas ni får det roligt på kryssningen! :)

2009-02-03 @ 13:42:31
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0