I sängen...

ligger här med min kära dator ;) Tänkte ta o sova snart är helt
slut heheh. Alltid när jag är hos mormor så går jag och lägger mig
typ vid 22 tiden på kvällarna, blir alltid utvilad när jag är där ;)
är det därför jag är ap trött nu kanske? :p

Vi åkte i fredags eftermiddag, kom fram och då hade mormor gjort
i ordning taco´s till oss, gött va det! Vi käka o sen glodde vi på let´s dance.
I lördags så var vi en sväng på stan, kan säga att det va inte så kul att
sitta i dom bilköerna som det va :/ det va ju tjej wasan då så det va smockat
med folk överallt. Kan tänka mig vilket kaos det kommer vara på söndag då
självaste wasaloppet ska vara :/ Ja sen på kvällen så åt vi en massa gott,
brosans tjej gjorde ananas paj :D svin gott! och sen vart det chips, godis o
ostbågar =) Idag var det ju dags att åka hem till Örebro igen :/ vi åkte vid
18:30 så vi kom hem ganska sent. Nu ska jag sova så att jag är pígg
till träningen imorgon bitti.... Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0