Fettisdagen :)

Inte för att jag bryr mig, kom inte på nån bättre rubrik ;)

Jaha, idag har jag jobbat och när jag kom hem så träffade jag
Sandra o Linda. Vi åkte o käkade lite lunch ihop :D myspys haha.
Sen följde Sally med hem till mig på en snabb fika innan hon skulle
iväg o jobba. Jag satt då bara hemma o glodde en stund tills Jonas
kom hem från vårdcentralen, han fick remiss till usö så jag följde med
honom dit. Nu har vi typ nyss kommit hem.. han ska iväg till jobbet så jag
ska väl bara uggla här för mig själv :/ sällskap sökes!!! :P hahah.
Ne då, nått hittar jag nog på...  See you later aligator!



Kommentarer
Postat av: Linda

sååå sööt!! :D

2009-02-25 @ 22:07:39
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0