Vad skönt det känns!

Nu är jag äntligen på bättringsväg :D Idag mår jag mycket
bättre, bara lite snorig hehe så snart är jag nog helt frisk, wihoo!
Nu håller jag på och gör mig i ordning för om ett tag ska jag och
Nina åka ut till marieberg en sväng, hon skulle handla lite så jag
hänger på.. kanske hittar nåt jag med? ;) Skulle ju behöva kolla
lite efter julklappar.. men har verkligen jätte svårt det här året att
hitta nåt bra :/ tycker inte om att handla presenter när man inte vet
vad personen behöver :( men men... får komma på nåt hehe.
Ne nu ska jag fortsätta här... ha en kanon bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjabba! Fan vilket bra julbord det var :D jag kom tvåa i bowlingen hehe nej helt klart kanon.. Va ska du pyssla med idag då?? pussiluss

2009-12-13 @ 09:31:26
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0