Tjohoo

Sådär då är måndagen snart över, och en dag närmare nyår :D
Vet inte om det är just nyårsafton jag längtar till eller om det är
det nya året... Hoppas på att år 2010 kommer bli ett bra år för alla!
Det kommer ju som sagt bli ganska lugnt på nyårsafton.. sitta hemma
hos oss med några nära och kära och bara ha jävligt skoj helt enkelt ;)
Ska försöka åka iväg till marieberg imorgon efter jobbet och handla det
som behövs inför nyår... Kommer jobba kväll på onsdag och på torsdag har
jag ingen lust att åka iväg och handla... tror inte att de öppet den dagen?...
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har suttit här vid datorn en stund och
kollat det mesta så nu ska jag se om det finns nåt på tv som jag kan glo på
annars blir det att lyssna på radion ;) haha. Så godnatt och sov nu så gott! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0