No life

Idag är det min mammas födelsedag så jag börjar med
att skriva GRATTIS till henne ♥... Idag har vi gett henne lite
paket och så har vi självklart ätit tårta :D Jag och pappa har varit
ner till "byn" och handlat lite mat... spelat lite på trav också ;) ska
bli miljonär nu har jag bestämt! Nu är det ju redan mörkt ute :/
man hinner inte göra så mkt förrens det är svart ute... Ska väl snart
dra ut Hera och borsta igenom hennes päls riktigt ordentligt.. Sen är
det dags att göra i ordning maten... Hoppas att det är nåt bra på tv´n
ikväll? Ska iallafall se fortsättningen på skogshuggaren 21:00 hahah
snacka om att inte ha ett liv här ute i skogen :P


Nu ska jag ut i snö-ovädret en stund...skriver mer ikväll... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0