Nattuggla ;)

haha jag och Rosie är ett par riktiga nattugglor asså :)
Det är bara vi som är onormala och har våra fikan mitt
i natten :P Men den tiden passar oss båda bäst faktist ;)
Ikävll har vi fikat vi på våran berömda fruktsallad och även
våran klassiker som består utav popcorn med vitlöksdipp :D
Nu har hon åkt hem och jag ska sätta igång med lite här hemma
innan jag går och lägger mig. Hade ju tänkt att färga håret ikväll men
nu är det ju så sent så jag får se om ja orkar hehe annars tar jag det
imorgon förmiddag. usch, är så täppt i näsan och har nu nyst ca
100ggr ikväll.. hoppas att jag kan sova bättre inatt.. hatar att vara
snorig :/ Imorgon är sista dagen jag jobbar denna vecka och sen
tar jag helg :) har inte riktigt bestämt vad jag ska göra i helgen men
har lite förslag som jag får fundera på lite mer ;) Men på fredag kväll
ska jag på julbord :D så imorgon ska jag fasta så jag orkar äta upp hela
julbordet :P hahah... det kommer bli super skoj!


Sov så gott! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag har fastat i två dagar nu o mitt julbord är imorron. Tycker du ska skämmas som inte började tidigare hur ska du nu orkar 10kg mat???? Var det inte så vi sa på jul o julbord SKA man äta minst 10 kg per middags sittning?? Nej men vilket jävla inlägg hahaha :P

Va ska du göra innan julbordet? pussiluss

2009-12-11 @ 08:12:54
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja o det heter ju kommentar inte inlägg aja bäst o rätta annars blir det väl stryk...

2009-12-11 @ 08:14:37
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0