Min onsdag...

har bestått utav jobb och träffat Linda & Rosie nu på kvällen.
Vi var hemma hos Linda och fikade ikväll hehe skönt med lite
"miljö ombyte" haha :P i vanliga fall sitter vi oftast hemma hos
mig ;) inte för att det stör mig men ibland är det kul att åka hem
till andra och hälsa på hihi. Linda har också bakat gott jul godis som
vi tuggade på ;) Själv så har jag inte hunnit baka något alls till denna
jul :/ jag och Rosie ska väl försöka ge oss på att baka lite lussebullar
imorn om vi hinner haha... ;) Imorgon på förmiddagen ska jag iväg med
min bror och handla lite julklappar och sen ska jag försöka hinna med och
tvätta också :( tråkigt som fan men jag måste eftersom jag sen jobbar
hela helgen så hinner jag inte ta det då... Nu är det inte långt kvar tills
jul :D wihoo längtar mest tills på onsdag då vi ska åka upp till mormor
i dalarna.. och som jag sa till tjejerna ikväll så är det faktist min mormor´s
risgrynsgröt som jag längtar till mest! hahah, det finns nog ingen som gör
den godare än hon ;) vi äter det till frukost under hela julen och självklart
en hårdmacka med julskinka till... yummi!! Nu ska jag ta min kära dator
med mig in i sovrummet och lägga mig och titta på paradise hotel avsnittet
som jag missade idag ≈ bästa serien just nu hahah, jag är en P-H torsk :P

Godnatt nu gott folk... hörs imorgon igen ;) tingeling







Lyssnar nu på denna gamla godingen, skit skön ju....


Kommentarer
Postat av: Nina

Idag fyller Ines år och Salah kommer hem :) Så det är en del som händer hehe



Vi måste träffas innan du åker till din mormor. Annars hinner vi knappt träffas något innan vi flyttar :/ Nästa hela januari är fullspäckad med resor och annat så om allt går som planerat så har jag inte sådär jättemycket tid över..



Puss!



Ps. Så skön den låten ju :)

2009-12-17 @ 08:14:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0