Min dag...

Började dagen med att jobba ett dag-pass.. började då
strax efter 7 imorse. Sen när jag hade jobbat klart så åkte jag hem
och efter en liten stund så kom Sandra med hennes söta rottis valp
och jag tog med min stora rottis så att de skulle få bekanta sig med
varandra. Till en början var lill fisen skraj men sen var det full fart på
dom och de verkade trivas bra ihop så nu ska vi se till och träffas med
hundarna lite oftare så de kan bli bästisar för livet ;) hehe. Vi åkte ut till
ett inhängnat ställe så de kunde vara lösa och vi fikade lite medans dom
lekte, jag hade gjort lite kaffe som jag tog med hih :) mys-pys.
Sen var jag hemma en stund och bara tog det lugnt.. kollade på ett avsnitt
av paradise hotel :D missar ju varenda gång det går på tv så jag kollar på
datorn. Ja och sen framåt kvällen så åkte jag, Rosie och Linda hem till Nina
och vi kom hem för en lite stund sen så det har varit en fullspäckad dag känns
det som ;) men trevligt har det varit.. Är så kul när vi kan träffas ganska många
på en gång.. inte ofta alla kan just samma dag men ibland får vi till det ;)
Nu har jag tänkt att diska lite och sen ut med hundarna... Sen ska jag bädda ner
mig i sängen och kolla på de resterande avsnitten av paradise hotel. Ska försöka
komma upp tidigt imorgon så jag hinner tvätta några maskiner.. börjar bli fullt
i tvättkorgen :/ Så imorgon förmiddag ska jag nog bara vara hemma och pyssla
lite.. kanske åka iväg och handla lite... och sen på eftermiddag ska jag jobba...
Godnatt vi hörs imorgon igen! ;)




Saknar min fina Beri :( måste ta och träffas snart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0