Lalalalaaa

Jag kommer inte på nån roligare rubrik :P
Snart ska jag gå och lägga mig för att få min skönhets
sömn ;) Ska upp och jobba imorgon igen.. sista dagen på
helgen... shit vad dom här dagarna har gått fort! På måndag
och tisdag ska jag hinna med att köpa de sista julklapparna
så jag måste alltså försöka komma på nåt att köpa till de som
jag har kvar... usch har verkligen ingen fantasi känns det som :/
Vill så gärna köpa nåt fint och behövligt till min babe men han
vägrar ju säga nåt om vad han önskar sig :( så ge mig nu gärna
några bra förslag! ;) nee... nu ska jag dra mig mot sängen.. börjar
på att bli en aning trött....så jag avrundar här.


Godnatt och sov såå gott!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tjabba nu har jag helt ny blogg :P

Pussiluss

2009-12-20 @ 20:09:44
URL: http://zallyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0