Jag kommer att bli en...

SNÖGUBBE!! Efter morgon promenaden med hundarna för
ca 40min sen så sitter jag här och fortfarande fryser som en tok :/
Mitt ansikte höll på att bli sönderfruset när vi var ute och gick....
Usch för denna kyla :( får ta och skaffa mig en såndär "rånar luva"
så kanske jag slipper bli så kall i fejan. Nu har jag precis ätit lite frulle
och nu sitter jag och avnjuter mitt morgon kaffe :D mumsfillibabba!
Ska ringa till Sandra nu så ska vi tala en stund :) Sen blir det att hoppa
in i duschen och göra sig redo för lite julklapps handel....

Ha en superduper bra dag!







Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaahah va rolig du är :D

2009-12-17 @ 09:53:41
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är f'n askallt ute. Hemskt!

Själv stod jag och skrapade bilen tidigare och frös arslet av mig.. Det satt i som förra gången när vi skulle till marieberg :/

2009-12-17 @ 13:09:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0