Jag är trött och orkar inte...

lägga upp bilderna från igår som jag sa att jag skulle
fixa ikväll.. har inte lagt in bilderna på datorn än så jag
fixar det imorgon. Internet är väl inte världens snabbaste
här ute i skogen så det blir inte så mkt tid framför datorn när
jag är här. Idag har vi bara tagit det lungt, jag har sovit och tittat
på tv hela dagen :D skönt med lite avkoppling ibland ;) Imorgon
så fyller min älskade mamma år ♥ så vi ska upp tidigt och väcka
henne med frukost på sängen och lite paket :) Sen under dagen så
vet jag inte än vad vi ska göra.. kanske kommer några på besök.
Nu under kvällen har vi haft världens storm! Stackars pappa som har
varit ute och skottat undan snön hela dagen... imorgon när vi vaknar
kommer det säkert vara helt igen täppt :( så då är det bara att börja om
igen hehe. Jag har det såå skönt när jag är här hos mormor men visst
saknar jag mina vänner otroligt mycket! Och mest av allt så saknar jag
min älskling där hemma ♥ längtar såå tills vi ses igen!!


Nu ska jag gå och göra mig klar för natten, ska försöka sova nu haha men
kan bli lite svårt när jag har sovit halva dagen :P


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0