Hey hoo :)

Jaha, idag har det väl inte hänt så värst mycket. Blev väckt
imorse av att Sandra ringde... men "hann" inte svara :P hahah
fan ville sova en liiiten stund till så jag ringde upp henne en liten
stund senare. Hon var inne i örebro och gjorde ärenden och hade
med sig sin hund så hon kom hit och vi tog en lång prommenad
med hundarna, skönt var det även fast det var lite små kallt.
Ja och sen har jag varit på möte + jobbat och nu sitter jag här
vid datorn som vanligt ;) Blir så när jag inte har min natt-kompis
Rosie hemma längre :/ tur att hon flyttar hem igen i helgen :D yeeii.
Då får vi ta igen alla natt-fikan som vi har missat :P Imorgon så är
jag ledig :D har inte bestämt än vad jag ska hitta på.. får väl se vilket
humör man är på imorgon haha. Ne nu är mina hundar mongo mysiga
hahah får knappt skriva här på datorn, de vill att jag ska klappa och
krama dom :) ska ta och gå ut en sväng med dom nu.. sen ska jag ha
gosa ner mig i soffan med lite gott att smaska på kanske? ;)



Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0