Hemma igen!

Sådär, nu är jag hemma i örebro igen.. allt gick för
fort.. skulle vilja vara kvar hos mormor 1 vecka till... minst.
Jaja, men skönt har det varit så nu är jag utvilad iallafall :)
Jag och pappa kom fram till örebro strax före 21 ikväll.. så nu
har jag packat upp allt och även tagit mig en dusch. Nu ska jag
ta mig lite kaffe och bara mysa ;) Ska väl försöka kolla runt på
internet efter en nyårsklänning, vilket verkar vara helt omöjligt
att hitta :/ jag har hittat några som har varit bra men då är ju själv
klart min storlek slut :(  ja hittar ja ingen så ska jag ut till marieberg
och kolla där... Annars får jag ta och hitta på nåt annat ja kan ta på mig.

måste gå för nu är mitt kaffe klart :D ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0