God morgon allihopa :)

Sitter här och ska försöka äta lite frukost nu :)
Ska tvinga i mig rostade mackor hehe.. Alltid svårt
att äta frukost så här tidigt :/ Igår kväll efter att jag
slutade jobbet så kom Rosie hem till mig :D Vi fikade
och gjorde en frukt-sallad som vi smaskade på.. Såå
gott och nyttigt hihi ;) Vi gjorde inget speciellt utan vi
drack vårat kaffe och kacklade på som vanligt om allt
och ingenting, mycket trevligt! Snart så ska jag åka iväg
till jobbet och sen när jag slutar så ska jag träffa Sandra,
vi ska åka iväg med våra hundar så de får busa av sig för
första gången tillsammans :) ska bli kul och se om de tycker
om varandra hehe.. kanske blir världens bråk...haha ne det
kommer nog gå skit bra.. Sen har jag faktist inte några mer
planer för eftermiddagen så det återstår att se vad som sker.
Nu ska jag ta och göra mig redo... ha en jätte bra dag så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha min kamp kossa mot din pitbull ja lovar den är stark :P

2009-12-08 @ 08:11:20
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du jag tror det kommer gå skit bra samma ras leka bäst. Hera o chiili kommer bli bästisar va fan ska dom bråka över båda två är ju över sociala :P hehe härlig ras det där..

2009-12-08 @ 08:13:29
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0