Fredag

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom jobba.
Har jobbat heldag och jobbar också lördag och söndag
så det blir en lugn helg för min del :) Kan inte fatta ännu att
julafton är redan nästa vecka?! Ska bli så underbart att åka upp
till mormor förutom kylan då haha, vi har -22 här i örebro nu på
kvällen och det tycker jag är SVIN kallt.. men tänk hur kallt det är
uppe i särna, idag hade dom -35 !! Usch, det blir att hålla sig inne
när vi är där nästa vecka. Tur att älsklingen min redan har vart ute
med hundarna så slipper jag gå ut nåt mer ikväll :D Ska faktist gå
och lägga mig strax.. kanske kolla på nån film eller så...
HAHA just nu skulle jag haft kamera så jag hade kunna fota min söta
Hera, hon har stått vid spegeln i hallen i säker 5min och bara tittat på
sig själv.. haha så jävla sööt!! Det märks att hon är en tjej då hon också
glor på sig själv i spegeln då och då :P Hundar kan vara så jäkla roliga ibland
t.ex som igår kväll.. Jag låg i sängen och Albin låg på andra sidan av sängen
där jag brukar lägga ett överkast som dom får ligga på.. han ligger där och
busar med sig själv..han brukar oftast typ ligga och rulla runt och "borra"
ner ansiktet i sängen.. aa så håller han på så ett tag och jag ligger och tittar
på honom och skrattar... Sen till slut så går det så vilt till att han ramlar ner
från sängen hahah... han tittar sen upp på mig med helt förvånade ögon, typ
vad var det som hände? haha jag skrattade så jag fick tårar... lite svårt att
förklara här på bloggen men tro mig det var as kul i verkligheten. En annan
rolig grej som hände igår var när jag låg och pillade på våran nya hem tele..
Vi har haft problem med hem telefonen sen vi flyttade hit och comhem påstod
att vår tele var sönder så jag köpte en ny igår men inte fan funkar det iallafall :(
aja.. iallafall så ligger jag i sängen och lyssnar igenom vilka ringsignaler det finns..
För varje gång som jag satt på en rington så låg hera där och typ ylade hahah....
jag fortsatte att byta ringsignal hela tiden och hon fortsatte yla så fort hon hörde
signalen hahaha.... tror inte att hon tyckte om det...samma sak här.. det är svårt
att beskriva hur hon lät och bara hennes ansiktsmin fick mig att brista ut i gap-skratt
haha tänkt vad dessa djur kan vara roliga ibland :D Ne, nu ska jag sluta skriva en
massa strunt heheh.. ska krypa ner i sängen nu.... Hoppas ni andra har haft en bra
fredag! Godnatt........






Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tro mig jag vet vad du menar haha dom är för söta ibland odjuren :D

2009-12-19 @ 08:47:41
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0