60 frågor om mig! :)

1. Hur gammal är du om fem år? 28 :/

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min älskling

3. Hur lång är du? 169/170 lite olika det där :P

4. Vilken är den senaste filmen du sett? kommer inte ihåg,

kanske flickan som lekte med elden

5. Vem ringde du senast? Sandra

6. Vem ringde dig senast? Sandra

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Sho vad görs?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa ;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av de hehe, men de är tillsammans

10. När såg du senast din mamma? hm, förra veckan kanske?

11. Vilken ögonfärg har du? blåa

12. När vaknade du i dag? 09:00

13. Vilken är din favoritjulsång? " jag såg mamma kyssa tomten" hahah

14. Vilken är din favoritplats? Hemma eller hos mormor <3

15. Vilken plats föredrar du minst? olustiga ställen.. där man känner sig osäker

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag bor nog kvar här i örebro

med min man och våra hundar... vi har säker skaffat oss det drömhuset vi vill ha...

kanske har nåt barn också haha.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? "det" som fanns under min säng...

och alla dockor såklart!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? kommer inte ihåg...

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? har mitt sov linne :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? bara i örebro

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor

26. Är du social? ja det tror jag hehe

27. Vilken är din favoritglass? isglass med cola smak :Do piggelin

28. Vilken är din favoritefterrätt? hm, finns ju massor.. men typ chees cake då

29. Tycker du om kinamat? Jaaaaa

30. Tycker du om kaffe? om jag gör?!!! det är typ det som mitt liv hänger på :P haha

31. Vad dricker du till frukost? KAFFE :D

32. Sover du på någon särskild sida? helst på magen

33. Kan du spela poker? eeh nee

34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa, min älskling är den mysigaste som finns!

35. Är du en beroendemänniska? ja kanske lite ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min älskade pappa <3

37. Vill du ha barn? Ja, senare i livet...

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, när ja va 5år typ

40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassängen såklart! slippa alla äckliga fiskar

o andra vatten djur

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.. och god mat

42. Äger du dyrbara smycken? njaa.. inte så värst många kanske.. men

min förlovningsring är det dyrbaraste jag har... det är inget som går att värdera i pengar.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 2 1/2 män och desperata

44. Kan du rulla med tungan? tror inte det heheh

45. Vem är den roligaste människan du känner? jag själv ;)

46. Sover du med gosedjur? aa mina älskade hundar hihi

47. Vad har du för ringsignal? nån standard av samsung

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja massor. Min mamma har sparat

flera säckar i tro om att jag och min bror ska återanvända dom när vi får barn hahah..

hon sparar verkligen på allt :P

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? bordsduken och adventsljusen

50. Kan du byta olja på bilen? Jo kan jag väl.. men överlåter det till min kära sambo

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej :D

52. Vilken var den senaste boken du läste? Cesar och hans hundar

53. Läser du dagstidningen? ja via internet

54. Prenumererar du på någon veckotidning? nix

55. Dansar du i bilen? oh jaa hahahah

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix såklart

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det var väl min lönerapport

58. När var du i kyrkan senast? oj det var ett tag sen..

kanske när Jonas syster hade dop ?

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? morgan.. så jäkla snäll

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1-2dagar kanske...

 

 

 

 

I brist på annat så svarade jag på dessa frågor :) Har inget att skriva om idag...

iallafall inget intressant hehe så detta får bli mitt inlägg för ikväll.... Skulle vilja uppdatera

med bilder men tyvärr så är min kamera sönder nu :( buhuhhu... jag som inte kan leva

utan en kamera :P hahah... får köpa mig en ny eller önska mig en... får se hur ja gör....

Hoppas ni andra har haft en mysig adventssöndag :) redan andra

ljuset tänt.. nu är det bara två kvar :D weeii hahaha

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat innan jag går ut en sväng med hundarna...

hörs imorgon... godnatt sweet dreams! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Usch då.. hoppas du slipper blir förkyld! Jobbigt ju.. Puss

2009-12-07 @ 09:30:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha snacka om att de var brist på nåt att skriva :P

ja jag får ta o ladda upp lite bilder men jag kommer få så jävla mycket pisk :P

Pussiluss

2009-12-07 @ 11:31:44
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: sandra

Men tråkiga du... när jag sitter här i min "ensamhet" på jobbet då vill ja ha nåt o läsa om, passa dig annars jävlar.. Hörs imorron natti natti :P

2009-12-07 @ 22:24:34
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0