Snart så...

Ska jag gå och lägga mig, ska väl sitta här vid datorn en lite stund
hehe vilket brukar bli en lång stund iallafall :P fattar inte varför jag
alltid fastnar vid datorn så fort jag ska kolla nåt bara en "snabbis"..
det brukar bli minst 1timma :P Ne, men nu är jag ändå relativt pigg
så därför tänkte jag sitta här tills jag blir trött ;)
Tidigare idag så var jag iväg en sväng till ikea och handlade lite.
Det blev två mattor, två köks-lampor och en rullgardin till sovrummet
vilket var behövligt. Vi har fått hängt upp ett svart lakan varje natt haha.
Skulle vilja köpa nya gardiner till vardagsrummet men hittar inga som jag
vill ha :/ men Beri´s syster tipsade om en bra sida ifrån tyskland där dom
ska ha mkt fina gardiner.. så jag ska väl spana in o se om det finns nåt ;)
Nu på kvällskvisten så hade jag besök utav Nina, Rosie & Linda, varit skoj
som vanligt... blev sista kvällen med Rosie eftersom hon lämnar mig och
sticker till libanon i två hela veckor!! hur ska jag klara mig? :P kommer sakna
den skrutten jue ;) Imorgon förmiddag ska jag hem till Nina och hälsa på
och träffa lilla Eya <3 var väldigt längesen jag såg lilfisen så det ska bli kul :D


Godnatt allihopa o sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0