Sista dagen här i särna...

Imorgon bär det av hemåt Örebro igen. Så idag ska jag
väl packa ihop det mesta så allt är klart. Ska åka taxi ifrån
Särna till mora och taxin är här vid 5:30 :/ blir att gå upp väldigt
tidigt hehe. Sen tar jag tåget i Mora 8:25 så jag är hemma i Örebro
12:03, ändå skönt att komma hem skapligt. Snart så ska jag, mamma
och moster åka iväg och handla lite med o annat skit, typ godis :P haha
Sen får vi väl se vad som sker under dagen, just nu är det regn så ute
kan vi iallafall inte vara :( kanske kör en runda neger-president med
mormor & mamma ;) Skulle vilja lägga upp lite bilder på bloggen men
jag glömde ju självklart sladden hemma.. smarto...

Ne nu ska jag dra iväg, de står o väntar på mig hehe :)


Kommentarer
Postat av: Marre

ja det måste vi göra har ju inte setts på hela sommaren ju. men ni har väl varit i särna typ hela tiden också va?

tråkigt med allt jävla skitväder blir så trött på detta. tur ja hade semester a1 vecka i början av sommaren och då var det kalas väder ;)

du får hälsa alla. läste på sandras blogg att hon ska ha barn :)

gud vad spännande.

Så när är det dags för dig och jonas då ;)?

Kram på dig

2009-08-11 @ 16:18:47
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0