Segt det går...

för detta internet när man är så här långt upp
i skogen hehe, tar typ 1timma att komma in på nån
sida :/ ne skämtosido men ibland blir jag tokig när det
ska sega. Nu sitter jag och snackar med Sofie och Rosie
på msn, gjorde ett försök att prata med Rosie på telefonen
men det avbröts hela tiden pga av den usla täckningen så
vi gav upp o får helt enkelt prata via msn :P & på köpet så
har jag glömt min mobil-laddare hemma så nu varnar mobilen
hela tiden för att mina batterier snart är slut :( kul jul.
Ne nu ska jag och mami ut med hundarna o sen blir det väl att
gå och lägga sig tror ja, känner mig lite trött fast att jag har sovit
middag ;) som mormor alltid säger när jag kommer hit
- Du bara kommer hit och sover, trevligt sällskap du är då.
Haha stackars mormor :P


Just det, kanske ska ta och färga håret imorgon ? skulle behövas, just
nu ser det allt för taskigt ut :/ jaja beror på om jag orkar hahaaa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe jaa sov du, tänk inte på mig som fortfarande måste sitta vaken här =). Nee skoja bara hoppas du sover gott. Det kommer jag också få göra om tre timmar =) Puss

2009-08-07 @ 03:59:59
Postat av: marre

jajjemen du det ska bli så otroligt skönt att bara få komma iväg snart LÄNGTAR. vi åker den 28 aug och kommer hem den 13 sep :)

fast det kommer bli svårt att vara ifrån karl min så pass länge. har aldrig vart ifrån varandra så länge. hur är det med dig då?

har du semester än?Kram på dig

2009-08-07 @ 13:08:29
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: M

Jaa, visst är den snygg, he he !!! T hälsar !!!

2009-08-07 @ 15:16:13
URL: http://izabelas.blogg.se/
Postat av: bee

ja fan jag vet vi ringer om varandra hela tiden..ne jag e faktiskt ledig idag...funderar på komma hem redan imorgon men de går juh inte tror inte marre kan vara borta så pass länge men hur som helst vi kommer på tisdag...när kommer du hem från din mormor då? innan tisdag hoppas jag puss puss

2009-08-07 @ 18:04:51
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0