Packat & klart

Inför resan upp till Mora imorgon :) så nu ska jag väl bara
diska och plocka med lite annat innan jag går och lägger mig.
Ska upp halv 7 för då kommer pappa hit med bilen, så snällt att
jag får låna bilen :D tack pappa! Ska bli riktigt skönt att komma iväg
och samtidigt få träffa min lilla Hera heheh, har iofs varit jätte lugnt
här hemma med bara Albin men ändå så saknar jag mitt lilla busfrö :P
Hoppas nu att det kommer vara fint väder i helgen så man kan vara ute
och göra nåt... Vet inte om vi skulle åka upp till särna eller om vi blir
kvar i mora, får se imorgon hur det blir. O nu är det inte långt kvar tills
vi ska åka till göteborg på Beri´s bröllop :D kommer bli super kul...Måste
bara få ur henne vad dom önskar sig så man kan fixa klart det snart..
Så beri: nu måste du komma på vad ni vill ha!! ;)
Ja just det, nu har ju Sandra & Krille fått veta könet på den lilla, tänk att
det blir en liten tjej ;) såå kul och såå grattis till er!!

Lägger upp bilder ifrån en dag då vi hälsade på hemma hos Beris syster,
hon har världen finaste lägenhet och vi fick en jätte god smoothie gjort på
melon ;) mums säger jag bara.


        








Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe tack skitsnöre.. Du måste se bilderna vi fick skit söta hehe.. Kommer du hem på söndag eller? pussiluss

2009-08-20 @ 11:00:40
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0