Natt-inlägg

Hej alla glada ;)
Idag har det varit full rulle hela dagen. Dirket när jag kom
hem från dalarna så satte jag igång med tvätten och städade
igenom lägenheten så nu är det skapligt fint här hemma ;)
Sen efter det så var jag iväg på en massa ärenden och var inte
hemma förrens typ 22:30 och nu sitter jag här och är trött som en
gammal get :P ska snart gå och sova men tänkte slänga in ett litet
inlägg så ni vet att jag lever :P

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. kanske ska vara med
gubben ;) Hoppas på att det kan vara liite fint väder men det ser inte
så lovande ut iallafall när man kollar på vädret.

Jaja, sov sött allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Bilder från möhippan, tack!! :)NU, IKVÄLL!

2009-08-14 @ 22:58:10
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0