Mmmm ;)

Har precis värmt på en panpizza i våran flaverwave, det är
en varmluftsugn som vi köpte via tv-shop. Det var verkligen ett
skit bra inköp vilket jag inte trodde då tv-shop kanske inte har det
bästa sakerna. Men det blir en helt annan smak på maten när man
kör det i den, tex min panpizza... den smakar 100ggr bättre nu än när
jag har värmt den i micron. Så en flaverwave kan jag starkt rekomendera!
Så nu ska jag käka upp pizzan och sen ska jag slänga in Albin i duschen.
Har badat och borstat klar Hera så nu är hon så ren och fin :)
Ska väl försöka snoka runt lite på internet om den här datorn vill sluta
sega nångång..kommer knappt in på några sidor just nu :/
Sen ska jag ta mig ett bad innan jag ska gå och lägga mig :) ska upp
ganska tidigt imorgon för då ska jag hem till Sofie på kaffe :D


Sov sött alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0