Jaha

haha såg att Nina nyss kommenterade om att hon ville ha
uppdatering ifrån igår :P Jag, Linda & Bastian åkte hem ifrån
Mora igår. Vi skulle ju på Beri´s möhippa kl 18:00 och vi var hemma
typ 17:30 :/ vi duschade och fixade oss o sen drog vi dit. Som tur var
så hade de inte börjat än utan satt forfarande och fikade. Efter en lite
stund så kom det in en indisk dansare :) var kul och se henne dansa,
lite speciell dans hehe men fint är det. Det var även indiskt tema på
möhippan så många hade på sig indiska kläder.. riktigt fint!
Ja och sen så fick de som ville göra henna på händerna. Jag och Linda
gjorde likadana ;) blev snyggt hehe.. har aldrig haft sånt så det var kul och
pröva, det kommer sitta kvar i ca 1vecka. Sen på kvällen blev det en massa
dans och gott tilltugg.. en jätte trevlig kväll! Och avundsjuk jag blev på Beri som
fick sååå mkt underkläder... och super snygga var dom, vill oxå ha!! :P
Jag tänkte ju lägga upp kort från igår men nedå då hittar jag inte sladden till
kameran :/ hoppas att jag inte har glömt den hos mormor.

Nu ska jag ut med mina trötta vovsingar ;) pyss

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill med ha en massa nya underkläder :)

Spenderade ju alltid mina pengar på att köpa underkläder förut, men nu har man nödvändigare saker att lägga pengar på hehe

Ja, hoppas du hittar sladden, vill ju se bilder också :) Puss!

2009-08-25 @ 07:14:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0