Helluuu...

Usch, idag är sån där seg dag känns det som. Vaknade och tittade
ut och såg hur det regnade ute... boooring :/ Ska väl förmodligen hem till
Linda en sväng nu på dagen innan jag börjar jobba. Måste bara få tummen ur
och börja göra mig klar haha men jag har verkligen ingen lust :P skulle vara skönt
att bara ligga i soffan och äta en massa gott haha. Skönt att jag tog tag i städningen
igår så slipper jag göra nåt idag ;) Nehe, tro om man ska göra lite frulle nu?
Vet inte alls vad ja e sugen på.... hm

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, du kan skicka nån dag så skickar jag bilderna som jag tog :)

Ledig nån dag i veckan? Tänkte om du ville träffas?

2009-08-17 @ 11:56:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0