Fika hemma hos Sofie...

Passar på att skriva lite här på bloggen medans Sofie talar
i telefonen :) vi har fikat och snackat en massa skit :P finns ju inget
annat att göra när det är sånt här skit väder ute. Tur är väl att
det inte regnar lika mycket nu som det gjorde i morse eftersom
jag ska cykla till jobbet senare. Jag ska väl hem snart och fixa
lite där hemma och laga lite mat hade jag tänkt. Imorgon har jag
tänkt att färga håret, funderar på att bli svart hårig igen? har så svårt
att bestämma mig hehe.. gillar ju det röda som jag har nu men ändå så
vill jag göra nåt nytt känner jag.. ja får väl ta mig en funderare ikväll så
får vi väl se hur det blir :) vad tycker ni? heheh.....


Sådär nu har Sofie pratat klart så nu ska jag vara social ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med förändring :)

Har du gjort hårförlägning eller sparat lääänge? :)

2009-08-26 @ 16:20:34
Postat av: Anonym

Kul med förändring :)

Har du gjort hårförlägning eller sparat lääänge? :)

2009-08-26 @ 16:20:44
Postat av: Nina

Hej söt!

Såg att du hade ringt. Skulle ringa tillbaka men sen glömde jag av det helt plötsligt :/ Ringer dig imorgon!

Sov gott!

2009-08-26 @ 23:53:55
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha magbilder kan du glömma än så länge men en uppdatering ska jag nog kunna bjuda på ikväll eller imorron. Puss

2009-08-27 @ 12:54:09
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0