En liten shopping runda...

Skulle egentligen bara åka iväg och handla lite mat till
hundarna och en ny trosa till Hera nu när hon löper,
men sen åkte jag ut till ikea och handla lite grejer till hemmet
och sen var jag en sväng på blomsterlandet och köpte krukor
och lite nya blommor :) blev så fint såå här hemma hehe. Jag hade
ju hoppats på att vi skulle få våra nya möbler idag men de har inte
ringt så då får vi nog dom imorgon :D Snart ska jag cykla iväg till jobbet
så det blir lungt tills dess. Imorgon ska jag kanske träffa sally-rally ;)
var ett bra tag sen vi såg sist så det är på tiden. Vi ska upp på stan och
kolla om vi hittar något att ha på oss på bröllopet som är på lördag.

nu ska jag göra mig iordning... hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0