Utmaning!

Hittade listan inne hos Nina =)

HAR DU ? ..
Folköl i kylen : Nepp
Något husdjur : Ja, mina två älskade vovvar
Någon favoriträtt : jo, många men en utav dom är dolma :D
Någon flick/pojkvän : Jonas, min älskling
Puder på dig :  Japps
Några framtidsplaner : Hmm, det viktigaste, att allt ska vara bra.
Någon sjukdom : Nej som tur är hehe
Gymkort : yes
Några kärleksproblem : nope, allt är toppen!
En homosexuell kompis : inte va ja vet ;)
Duschat idag : Japp
Någon kompis som snarkar : Har för mig att Sandra brukar snarka, iallafall på fyllan :P
Någon vän som spelar i ett band : Nej
Några mvg:n : Ja, några hehe
Någon som förstår dig : på sätt o vis
Tuff kompis som kan försvara dig : har jag säkert, men jag klarar mig nog själv haha
Något beroende : REDBULL
Fikat idag : nepp
Nagellack : javisst
Någon vän som bor i ett annat land : nääe

VEM ? ..
Avskyr du : alla som förtjänar att bli hatade, de som gör andra illa.
Hånar du : hmm ingen aning :P
Delar du mest minnen med : skriver som Nina, många
Längtar du mest efter : Älsklingen som alltid men annars är det väl mormor o moster hihih
Stör du dig på : Ingen just nu :P
Gosar du med : Min darling
Lagar mat : gubben oftast och jag ibland
Diskar : det är nog mest jag ;)
Tror att den är någon : Många!

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Se & hör är väl favoriten nu :)
Buss åker du oftast : 12 om jag någon gång åker buss
Frisyr har du : Har nog ingen frisyr haha
Dag fyller du år : 4 februari
Årstid föredrar du : Vår och Sommar
Stad är du uppväxt i : Örebro

VAD ? ..
Gör du nu :
Tvättar, och hänger framför datorn
Gör dig till en bra människa : mina egenskaper :P hatar såna frågor hehe
Gör dig till en dålig människa : Stress
Vill du arbeta med : har ett bra jobb just nu, mer än så vet ja inte än
Är roligast just nu : Att sommaren snart är här med värmen som ja har bett om.
Har du på dig nu : Mys byxor och min favvo kofta
Har du för smink idag : självklart ;)
Äger du för skor : många fina =)
Har du för storlek i skor : 36. 37 beror på
Läser du för bok : har några stycken
Ska du göra nu : gå ut med hundarna o sen ner i tvätt-stugan.

Alla som vill göra listan är UTMANADE!
Skriv
bara en liten kommentar i min blogg så får jag läsa era svar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0