Tjenixen =)

Guud va härligt väder vi har idag :D perfekt eftersom det blir
grillning ikväll :) Jag + mina tjejer ska ha en krog-kväll idag :)
Ska bli jätte skoj och kul att vi blir ganska många.
Nu på förmiddagen är jag barnvakt åt sötisen Bastian <3 Han har
varit hos mig sen typ 9 imorse. Vi har varit ute o lekt mycket och
nu har han somnat så sött i soffan, han var jätte trött när vi kom in.
Men det har gått jätte bra att ha han, han är så lung och lätt att ta hand om,
inge ledsen alls så det känns ju bra hihi... Ne nu ska vi äta lite lunch o sen
dra oss ut igen :D

Ha en kanon bra dag gott folk!

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja måste bara säga du har jätte fin blogg!!! å hälsa söta rosi från hennes beundrare säg till henne tröttnar hon på chiristan så finns ja :=) pus och kram

2009-04-26 @ 22:02:29
Postat av: Anonym

vem är rosies beundrare da?

2009-04-27 @ 14:24:39
Postat av: Anonym



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-27 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0