Söndag...

Tänkte passa på att skriva ett inlägg medans Rosie snackar
i tele hehe. Har henne här på lite fika besök ikväll =)
Idag har jag och Jonas varit hos hans mamma på lite påsk-
middag, det var gott och jätte trevligt. Åt självklart tills jag höll
på att spricka :P är ju så svårt att sluta äta när det är så gott :D
Imorgon skulle jag ha tränat men dom öppnar tydligen kl 13:00
och det blir nog så kort om tid eftersom jag börjar jobba vid 4 så
jag tar nog det på tisdag förhoppningsvis. Måste börja och bli seriös
med träningen och inte hålla på att träna till och från hela tiden, nu
när sommaren snart är här så kan det ju vara dags ;)

Ja nu har jag iallafall skrivit några rader :P blir väl kanske lite
mer imorgon om jag nu har nåt att skriva om haha. Känns jämt
som att jag bara skriver en massa skit bara för att. ye ye...
Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: rosie

hahha det har du rätt i din jävel, du skriver bara en massa blaj:P hahah men å andra sidan, vem fan gör inte det? som att någon av oss har något vettigt att skriva om hihih. Ska faktist jobba idag,,, yeeeyyyy dom ringde mig på morgonen, börjar 14.00 pussss

2009-04-13 @ 12:30:41
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0