Kvällen är här..

Och jag ska snart hoppa i säng, vi har precis varit ute med
hundarna. Imorgon jobbar jag en dag-tur så det blir till att gå
upp tidigt. Sen när jag har slutat så ska jag åka iväg och lämna
in lite papper till öbo ang den nya lägenheten så det blir klart :)
Känns jätte roligt att flytta men samtidigt så kommer jag sakna denna
lägenhet enormt mycket, trivs så himla bra förutom alla dessa trappor
som man springer upp och ned för flera gånger om dagen haha. Ne
men det ska bli super härligt att äntligen få uteplats + att vi komme ha
jätte nära till våra jobb så det blir till att skaffa sig en cykel snart :)

Nu vill älsklingen sitta vid datorn så jag ska gå och göra mig
klar och sen lägga mig.  Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0