I särna...

I går så var jag som sagt ledig =) Rosie kom hem till mig på
förmiddagen och vi satt och bara tog det lugnt. Jag skulle åka till
Mora och jag kom iväg rätt sent haha... tror att jag åkte från Örebro
typ vid 20-tiden. Men det är faktist riktigt skönt att köra sådär på
kvällskvisten då det inte är lika mkt trafik ute. När jag sen kom fram
så gick jag och la mig nästan på en gång, var helt slut. Och idag så
har vi åkt vidare upp till Särna, har bara tagit det lugnt sen vi kom hit.
imorgon ska vi väl åka lite skoter och så får vi hoppas på att det blir
fint väder så kanske man kan sitta en stund ute i solen ;)
På söndag bär det av hemåt igen, då åker mamma med mig hem så
det är alltid kul med sällskap.. eller ja.. det blir väl oftast att mamma får
köra och jag sover typ hela vägen hem :P haha jag är verkligen inget roligt
sällskap att ha i bilen. Men jag blir alltid så himla trött så fort jag sätter mig
i en bil, älskar att åka bil och bara koppla av =)

Nu ska jag gå och snyta mig, har ju fått en jäkla förkylning :/
sen ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp tidigt imorgon...

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag köpte färg nu så nu får vi se hur det blir :)



Krya på dig söt!

2009-04-17 @ 22:13:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: rosie

ahaha allvar, blev du förkyld din stackare, men fan det trode jag inte du skulle bli.

2009-04-18 @ 01:15:42
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0