Fint fint! =)

Då har vi äntligen skirvit på kontraktet på nya lägenheten :D
Hoppas nu att vi kommer trivas i det nya området, men det tror ja hehe.
Imorgon ska jag till pappa för att hämta lite flytt-kartonger så vi kan börja
plocka ner allt som vi inte använder. Kommer se ut som skit hemma hos oss
den sista tiden men det får vi leva med, ja kommer nog bli galen och vilja städa
undan allt hehe :P  Nu har jag gjort mig klar för natten, så jag ska strax gå och
lägga mig, ska ju upp 5.30. Ska även träffa Sally imorgon efter jobbet, får väl se
vad vi ska hitta på för skoj =)

Go´natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis :) och god natt!

2009-04-21 @ 00:37:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0