Dags att gå o sova?

Tänkte bara sitta uppe en liten stund till och sen ska jag
krypa ner i sängen. Just nu talar ja med Rosie i tele och samtidigt
glor ja lite på internet men det finns ju inget kul och kolla på :/ haha.
Imorgon ska ja jobba dag-tur så imorgon eftermiddag ska jag väl
fixa lite ärenden o så, sen får ja se vad som händer...

Valborg är ju på torsdag, nån som har några roliga planer? =)
Jag brukar inte bry mig om valborg, det var mer förr när man var
liten som man tyckte att det va skit kul med brasan och allt annat
heheh...  Tjejerna tjatar om att ja ska hänga med dom ut  på torsdag
efter jobbet hahah... Får se hur det blir om ja orkar hehehe  :)

Ne, nu ska ja lägga fram kläder o så tills imorgon så jag har
det klart... alltid skönt att slippa springa runt och leta ihjäl sig
på morgonen hihi...

Godnatt o sov gott!

Kommentarer
Postat av: bee

du e inte ensam om o jobba på torsdag =/ jag ska fan upp kl 4 på morgonen för jag börjar 6 o jobbet ligger mer än 1 timma bort...



fan de va smart de där med o lägga fram kläder kvällen innan...jag springer alltid runt o stressar på morgenen tack för tipset ;)





klart du ska med tjejerna ut du kan sova en stund efter jobbet sen festa =D





pussar

2009-04-28 @ 01:55:51
URL: http://beeparsa.blogg.se/
Postat av: bee

du e inte ensam om o jobba på torsdag =/ jag ska fan upp kl 4 på morgonen för jag börjar 6 o jobbet ligger mer än 1 timma bort...



fan de va smart de där med o lägga fram kläder kvällen innan...jag springer alltid runt o stressar på morgenen tack för tipset ;)





klart du ska med tjejerna ut du kan sova en stund efter jobbet sen festa =D





pussar

2009-04-28 @ 01:55:52
URL: http://beeparsa.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för ikväll! Och tack för blommorna, trodde aldrig att du skulle göra sånt ;) Jag blev riktigt glad men chockad hehe

Puss&Kram!!

2009-04-29 @ 00:16:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0