Då var denna dag också över...

Uj vad tiden går fort när man har roligt hehe.
Ne men det känns faktist som att det fortfarande är
fredag :) förut idag så åkte jag lite skoter, fick även med
mamma på några turer hehe men hon är lite rädd när hon
åker med så det är nog ändå roligare när man åker själv
så man kan dra på lite ;) Det var kul men lite jobbigt att köra
när det är sån lös snö, det är ju himla lätt att köra fast så det
gäller att ha lite fart när man kör utanför spåret. Senare på kvällen
så kom det mer gäster hit så vi har fikat och snackat hela kvällen.
Nu börjar jag känna mig trött så jag blir nog inte vaken så länge
till... tänkte kolla lite på internet först o sen går jag och sover.
Imorgon ska vi upp ganska tidigt så vi hinner med lite grejer och
sen så åker vi till mora och lämnar av mormor o moster. Sen åker jag
och mamma hem till Örebro igen.  På måndag ska jag och älsklingen
iväg och skriva på kontraktet för nya lägenheten :D weeiii... Så nu den
närmsta tiden ska vi väl försöka packa ner det mesta och fixa så det inte
blir så mycket att göra sen när det är dags för flytten.

Ha en trevlig lördags kväll! jag ska iallafall sova nu =) Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, jag är nöjd :)

Vill inte ha mörkare pga utväxten sen. Blir så fult när man har blond utväxt ;) Ska försöka hålla med att färga var 6:e vecka nu.

2009-04-19 @ 00:04:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

e du i dalarna nu igen... va va va? har du fått lägenhet? jag ringer dej sen så får du berätta allt =) pussar

2009-04-19 @ 18:24:27
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0