Ännu en söndag..

Sitter här framför datorn och funderar på om jag ska ta en
dusch nu ikväll eller imorgon bitti heheh har inte bestämt mig än  :P
Har jobbat lördag & söndag så jag har inte gjort något speciellt
dom dagarna, förutom att Rosie var här igår kväll på besök :)
Imorgon jobbar jag kväll så jag hade tänkt att tvätta imorgon vid 10 :(
sur men alla dom bästa tider som finns nere i tvättstugan är ju självklart
uppbokade just de dagar som jag har tänkt att tvätta. Får nog ta o investera
i att köpa en tvättmaskin nu när vi flyttar. Det positvia med den nya lägenheten
är ju att tvättstugan kommer ligga typ 3meter ifrån min dörr haha men ändå,
det kan vara skönt att inte behöva känna sig bunden till dessa bokningssystem.
Jahapp då har jag iallafall skrivit ett kort inlägg men mer blir det inte, har ju
inget vettigt att skriva som vanligt :P

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: bee

haha kvällarna e bäst duscha då kan man ta de lungt o inte stressa till va man nu har för sej på dagarna =))



jaa fan köp tvättmaskin o tumlare de e aså billigt nu faktiskt satt o kolla på elgiganten för nån timma sen =)

jag funderar på om jag ska köpa de för mina skattepengar lr om jag ska köpa en tv till sovrummet svårt o bestämma sej...



jag väntar fortfarande på bilder från grillfesten...när ska ni lägga upp dom? =)



pussar

2009-04-27 @ 15:43:38
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0